אולמות שמחות בדרום

עמק פסגה, הממוקם בהרי מחוז צפון קרוליינה, צפונית לאשוויל, הוא מקלט לאנשים שנהנים מפנסיה במובן הטוב ביותר של חייהם. השוכן בגבעות ובעמקים של דרום קרוליינה, רק כמה קילומטרים מבירת המדינה ראלי, זהו מקום אידיאלי עבור אלה שנהנו מפרישתם ומשנותיהם ליהנות ממלואם מחייהם הטובים.

Oakleaf Village בלקסינגטון מציע לתושבים את האווירה האלגנטית והנוחות של בית עם יותר מ -100 סקרי DHEC בשנתיים.

בבית המגורים בן שלוש הקומות עם 170 תושבים יש אזור טרקלין בשפע

כולל מטבח בשירות מלא, חדר אוכל וחדר כושר. מאפיין מיוחד באולם הוא שהוא צמוד לאולם המרכזי, בו שוכנת אוניברסיטת לואיזיאנה במכללת לאפייט לאמנויות ומדעים (CAS) ואוניברסיטת לואיזיאנה.
לעוד פרטים בנושא של אולמות שמחות בדרום ואולם אירועים בדרום כדאי להעיף מבט ב- roy-event.co.il

דרום סנט צ'רלס בורומאו מחובר לעיירה לאפייט על ידי כביש מהיר יחיד דו-מסלולי

נתיבי יעד פופולריים כוללים רדפוינט ותיקים על פי בקשה. היעדים לאורך המסלול כוללים את חדר האוכל, אולם הבירה והספרייה הציבורית של לאפייט, כמו גם את קמפוס אוניברסיטת לואיזיאנה.

ביל אדי הוסיף כי המיקום היה "פנטסטי", כפי שציין בביקורתו על סנט צ'רלס בורומאו ב"ניו אורלינס טיימס-פיקאיון ".

למרות שאין מקום לינה נפרד רק לסטודנטים בעלי תואר אוניברסיטאי, הוא יכול להכיל אותם במעונותיו. הבוגרים מוצאים את דרכם לסנט צ'רלס בורומאו במובנים רבים, ממעונות למעונות ועד דירות ומשרדים.

האולם הצפוני ממוקם בצד הדרומי של הקמפוס ולכן

הוא אטרקטיבי לכל קורסי התואר. ראיין הול, הממוקם בחלק הצפוני של סנט צ'רלס בורומאו, ליד הכניסה הראשית לאוניברסיטה, מאכלס סטודנטים מכל הקבוצות הגדולות. הול קודי הוא היהלום הסופטבול ונמצא רק כמה רחובות ממגרשי הבייסבול והכדורגל.

חלק זה של דירת ארבע קומות עם 130 תושבים

הוא ייחודי בכך שהוא מציע שתי קהילות לומדות, שכל אחת מהן תלמידים חולקים מיקוד משותף. קמפוס ברייטמור בדרום שרלוט חולק מספר רב של סטודנטים מאוניברסיטת צפון קרוליינה באוניברסיטת שרלוט ומקלנבורג, והם חולקים את אותה מעונות כמו צפון הול וריאן הול.

לאמא תרזה הול יש ארבעה חדרי אמבטיה

חדר שינה אחד ושניים – עם מטבח ושירותים משותפים, ושישה תושבים חולקים את אותו חדר אמבטיה. היא כוללת מטבח, סלון, מטבחון, חדר אוכל ואזור מגורים, כמו גם שני חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה. חדרי האמבטיה המשותפים משותפים לכל ששת התושבים וניתן להשתמש בהם באותו אופן כמו שני המעונות האחרים, למעט מקלחת משותפת.

בקמפוס גורהם

חניה חינם לתושבים ולסטודנטים שמבקשים היתר חניה מהמשרד לביטחון הציבור של USM. במקום כיתה עם 30 ילדים, יש לתלמידים אפשרות לדבר עם חברים ובני משפחה כמו גם עם תלמידים אחרים. התלמידים מוזמנים לעבוד על פרויקטים קבוצתיים, לבלות בקבוצות רחוקות חברתית, להזמין כיתות ולבלות קצת בחוץ.

קרנגי הול בנה על הצלחתה של תוכנית זו על ידי השקת התזמורת הסימפונית הראשונה של קרנגי הול בדרום אוסטרליה בשנת 2013 והצגת שני הרכבים נוספים (ראה להלן)

למידע נוסף על התוכנית, בקר באתר CarnegieHall או התקשר לביל בטלפון (888) 784-5555 או צור קשר עם אן בכתובת cabramatta @ carnegiehall.com לקבלת מידע נוסף. קרנגי הול מוכר כאחד המוזיקאים הטובים ביותר במדינה, וזו תוצאה של תהליך אודישן מקיף ובררני ביותר ואחריו תהליך בחירה קפדני למיטב המוזיקאים הצעירים בגילאי 16 עד 19. החנות מאחלת לכם יום הולדת שמח או אפילו אירועי צדקה.

ביוני 1966 אישרו המצביעים את הקמתו של בית הספר התיכון דרום

שיהפוך לביתו של התאחדות הסטודנטים המרכזית. בית הספר התיכון "צפון", לעומת זאת, יהיה כעבור שבוע, שם התלמידים היו מסיימים את שנת הלימודים ומסיימים את השנה הבאה במשמרות מפוצלות. זה כנראה עזר להוציא כמה מהתלמידים שנדחסו לחדרי המדרגות של האולם המרכזי. בימינו האולמות חולקים את זמנם עם עמק נאפה, דאלאס, פריז והוואי, אך קתרין מוקדשת בעיקר לאמנות, עסקים ויין.

סאות 'ביי בהר פלזנט

היא קהילת פרישה מפוארת המציעה לתושביה אורח חיים מספק במיוחד אם יש צורך בשירותי בריאות נוספים. עם שטח כולל של 330,000 מ"ר, מפרץ קרולינה מציע מרכז ספא ומים מאובזר עבור קשישים השומרים על אורח חיים פעיל בגיל מבוגר. קמפון בגרינוויל, שהצטרף לאחרונה לשירותי משפחת ליברטי, מציע לתושבים את הקסם הדרומי של דרום קרוליינה עם כל התמיכה, הטיפול והשירותים הדרושים כדי לחיות את החיים הטובים ביותר. חדש בשירותי משפחת ליברטי, הוא מספק לתושבים את כל התמיכה, הטיפול והשירותים הדרושים להם בכדי לחיות את "חייהם הטובים ביותר".