איך לבחור יועץ משכנתאות

מלווה משכנתאות הוא מישהו שתעבוד איתו כדי לבחור, להגיש בקשה ובסופו של דבר לסגור את הלוואת הבית שלך. לאחר קבלת החלטה על תוכנית הלוואות, מתווך משכנתאות מנהל את כל התהליך מאישור משכנתא מראש ועד לסגירה על ידי תיאום מאמצי המלווים, אנשי הנדל"ן וחברת הבעלים.

מתווך משכנתאות סוקר הצעות מרשת של מלווים ומייעץ לך על הצעת ההלוואה הטובה ביותר

ולאחר מכן משמש כמתווך בינך לבין המלווה, אוסף את המסמכים שלך ומספק אותם לחתם. מתווך משכנתאות משמש כמתווך, ועוזר לצרכנים לקבוע את המלווה הטוב ביותר למצבם, בעוד שמלווה ישיר הוא בנק או מוסד פיננסי אחר שמחליט אם אתה זכאי להלוואה, ואם כן, מנפיק צ'ק. מתווכים במשכנתאות עובדים עם מספר בנקים ומלווים כדי שיוכלו לעזור לך למצוא את סוג ההלוואה המתאים ואת שיעור המשכנתא הטוב ביותר.

מלווים סיטונאיים עובדים בדרך כלל עם מתווכים במשכנתאות וצדדים שלישיים אחרים

כדי להציע את מוצרי ההלוואה שלהם בתעריפים מוזלים ומסתמכים על המתווכים שיעזרו ללווים להגיש בקשה למשכנתא ולעבד את תהליך האישור. סביר להניח שמתווך משכנתאות שאתה סומך עליו ימצא יותר אפשרויות מוצר ממה שהיית יכול למצוא בעצמך, ואולי יהיה לך מזל טוב יותר במשא ומתן איתו מאשר ישירות עם המלווה. לחלק מהברוקרים יש קשרים עם בנקים ומלווים שאחרת לא תוכל ללוות מהם. חלק מהמלווים אינם עובדים עם מתווכים כלל, ומעדיפים לקבל פקידי הלוואות פנימיים.

אם אתה מתקשה לקבל הלוואה מבנק, הברוקר יכול בקלות לעשות קניות עם מלווים שונים. אם הברוקר שלך עוסק רק בכמה מלווים, זול יותר לקנות לבד. עבודה עם מתווך הגיונית אם אתה רוצה להעריך חנות על פני מגוון רחב של מלווים.

עבודה עם מתווך משכנתאות יכולה לעשות הבדל גדול לתוכניות שיש לך גישה אליהן

הברוקר יכול גם לעזור לך למצוא מלווים המציעים את סוג ההלוואה הספציפי שאתה צריך, כגון הלוואת VA, משכנתא בתשלום נמוך או הלוואה גדולה. הבנה של איזה סוג של משכנתא אתה צריך תעזור לך לבחור מלווה מכיוון שכל מלווה מציע מוצרים ושירותים שונים. על ידי ביצוע שיעורי בית של יסודות המשכנתא מראש, תוכל להצליח וללמוד יותר על הסוגים השונים של מלווי משכנתאות.

תמצא שפע של בנקים, מלווים מקוונים, מתווכים במשכנתאות ושחקנים אחרים המוכנים לקבל את בקשת ההלוואה שלך, והנה כל מה שאתה צריך לדעת על בחירת ההצעה המתאימה לך.

הבנק או איגוד האשראי שבהם יש לך חשבון

הוא נקודת התחלה טובה למציאת משכנתא, שכן הם עשויים להציע ריביות מיוחדות ועמלות ללקוחות. ברוקרים מסוימים, כמו Credible, פועלים באינטרנט ומאפשרים לך להשוות בין מספר הלוואות בו-זמנית ולאחר מכן לבחור את ההלוואה המתאימה לך. במקום להיות מופנה לכיוון מסוים, ברוקר מקוון כמו Credible יכול לספק לכם רשימה של הלוואות מתאימות, ותוכלו להשוות בקלות את אפשרויות המשכנתא שלכם ולבחור את זו המתאימה לכם ביותר. עם כל כך הרבה מלווים שמציעים הסמכה מוקדמת ותעריפים מקוונים, אתה עלול לגלות שאתה לא צריך ברוקר.

ברוקרים נוטים יותר למצוא לך עסקה טובה, אך ברוקרים עשויים להעדיף מלווה אחד על פני אחר בהתבסס על העמלה שהם מקבלים. האינטרסים שלך ושל המתווך שלך עשויים להשתנות בהתאם להסכם שלך עם המלווה.

אתה זה שלוקח את המשכנתא ואתה צריך להיות בטוח שהמתווך שלך עוזר לך למצוא את המוצר הטוב ביותר עבורך ולא פועל לטובתך. אם המתווך מעמיד פנים שלא תהיה לך בעיה לקבל ריבית משכנתא ראויה, אולי תחשוב פעמיים.

הלוואות משכנתא דרך מתווך יכולות לעלות יותר מכיוון שהמתווכים מקבלים לעתים קרובות עמלה ו/או עמלה שאולי תצטרכו לשלם כשתסגרו

לעתים קרובות, המלווים משלמים לברוקר עמלה או עמלה כדי למכור את המוצרים שלהם, כך שאתה לא משלם למתווך כלום. מכיוון שזה כל מה שעושים מתווכים, הם יכולים לעשות זאת בצורה יעילה יותר ובעלות נמוכה יותר מאשר מלווה, כך שתקבלו תנאי אשראי טובים יותר.

שימוש במתווך יכול לחסוך לך הרבה זמן ועצבים מכיוון שהם יטפלו בכל דבר

החל ממציאת עסקה ועד להגשת בקשה ודיבור עם מלווה בשמך. הם גם צריכים לקבל גישה לתוכנה המאפשרת להם לחפש הצעות משכנתא הרבה יותר מהר ויסודי ממה שאתה יכול. מתווך המשכנתאות ייקח בחשבון את מצבך הכלכלי ואת צרכיך ללמוד את השוק ולאחר מכן יוכל לבקש משכנתא בשמך. למרות שזה עשוי להיראות כמו מעבר, זכור שמתווך משכנתאות הוא מומחה בתחומו שיש לו גישה להצעות רבות שאולי לא תמצא על ידי חיפוש בעצמך.

רוב המלווים לא יעסקו בברוקרים לא רשומים

מה שאומר שעל ידי התנהלות מול אחד מהם, תסגרו לעצמכם ללא צורך את רוב השוק. ישנם סוגים רבים ושונים של מתווכים במשכנתאות שבהם אתה יכול להשתמש, אבל בדרך כלל עדיף למצוא אחד שמכסה את כל השוק. זכור, אם אתה בהחלט לא יכול למצוא מתווך משכנתאות שאתה מרגיש בנוח איתו או סומך עליו, אתה עדיין יכול לקבל משכנתא ללא מתווך; אז זה לא סוף העולם. מציאת מתווך משכנתאות אמין במחיר הנכון עם השירות המתאים לצרכיך תקל על תהליך המעבר.
למידע נוסף אודות איך לבחור יועץ משכנתאות כדאי להעיף מבט ב- icon-m.co.il

מתווך טוב יידע אילו מלווים צפויים לקבל אותך ולעזור לך להימנע מלהגיש בקשה לעסק שספק אם תקבל (מה שעלול להשפיע לרעה על בקשות עתידיות)

מתווך משכנתאות טוב אמור להיות מסוגל לספק מידע רב ערך, כגון אילו מלווים מלווים כסף באזורים מסוימים, אילו מציעים סוג מסוים של משכנתא, ואילו מקבלים או דוחים בקשות להלוואות עבור סוגים מסוימים של בתים, כמו מגורים משותפים. מ., בתים משותפים או בנייני דירות.