הסקירה המפורטת אודות מארזי שוקולד קינדר

הקדמה: מה זה קינדר?

קינדר, חברה שבסיסה בשווייץ, ידועה בעיקר בזכות ביצי שוקולד החלב שלה.

קינדר היא חברה שוויצרית המייצרת ביצי שוקולד חלב. החברה נוסדה ב-1974 על ידי הנס ריגל ואדוארד ריגל, בניו של הקונדיטור רודולף ריגל.

החברה מייצרת את Kinder Surprise מאז 1974 והיא הוצגה לראשונה בבריטניה בשנת 1979. היא זמינה כעת ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם.

Kinder הוא מותג שוקולד פופולרי שזמין במדינות רבות. היא ידועה בביצי ה-Kinder Surprise שלה, שהן ביצי שוקולד עם צעצועים בפנים.

החברה נוסדה על ידי אנרי נסטלה וגיסו, קרל היינץ

פון הילדברנד, בשנות ה-20. ביצת הקינדר הראשונה נוצרה בשנת 1974, והיא הפכה לפופולרית מאוד זמן קצר לאחר מכן. ביצת ה-Kinder Surprise הראשונה שוחררה בשנת 1979. הן יוצרו במקור רק עבור השוק השוויצרי אך לאחר מכן יוצאו למדינות אחרות באירופה ולבסוף גם לארצות הברית.

החברה נמצאת בבעלות פררו מאז 2016 כאשר רכשה את החברה מנסטלה תמורת 2 מיליארד דולר.

הקדמה: מדוע כדאי לקרוא את הביקורות שלנו על קופסאות השוקולד של קינדר?

קופסאות שוקולד קינדר הן בחירה פופולרית עבור מבוגרים וילדים רבים. קופסאות שוקולד קינדר מגיעות במגוון צורות, גדלים וטעמים.

הדרך הטובה ביותר למצוא את קופסת השוקולד המושלמת של קינדר היא על ידי קריאת הביקורות שלנו. אנו סוקרים כל קופסת שוקולד קינדר לגופו ונותנים לך דעה כנה על מה שיש לכל אחת להציע.

אנו גם נספר לכם כיצד קופסאות השוקולד של Kinder משתוות למותגים פופולריים אחרים כמו פררו רושה, לינדט וקדבורי, כמו גם סוגים אחרים של ממתקים כמו דובי גומי או שעועית ג'לי.

קינדר היא יצרנית שוקולד שוויצרית המייצרת חלב ושוקולד מריר. החברה נוסדה בשנת 1946 וקיימת מאז שנות ה-50. זהו אחד השוקולדים הפופולריים ביותר בעולם.

ה-Kinder Surprise היא ביצת שוקולד שמכילה בתוכו צעצוע, שיכול להיות כל דבר, מצעצוע קטן מפלסטיק ועד לפסלון קטן לאספנות.

זהו מוצר אייקוני שקיים מאז 1975 והוא הפך את קינדר לאחד המותגים הפופולריים בעולם.

חלק זה יסקור את קופסאות השוקולד של קינדר, הנמכרות בנפרד מהביצים שלהן.

היסטוריה קצרה של ביצי הפתעה של קינדר

ביצי קינדר הפתעה הן ביצת שוקולד עם צעצוע בפנים. לביצת השוקולד שני חצאים, אחד מהם עשוי משוקולד חלב מוצק והשני משוקולד לבן. הצעצוע חבוי בתוך חצי שוקולד החלב, והאריזה כוללת הוראות כיצד לפתוח אותו בצורה בטוחה.

ביצת ההפתעה של קינדר הומצאה ב-1974 על ידי הקונדיטור האיטלקי פייטרו פררו, שרצה להכין פינוק מיוחד לחג הפסחא לילדים שיהיה גדול כמו ביצה בגודל מבוגר אבל עדיין יתאים להם. הוא הגה את הרעיון לשים צעצוע קטן מפלסטיק בתוך קליפת ביצה חלולה מלאה בשוקולד חלב.

הביצים הפכו פופולריות באירופה לאחר שהוצגו בפרסום בטלוויזיה ב-1976; הם הוצגו לצפון אמריקה שנתיים מאוחר יותר, שם הם היו

ביצי הפתעה של קינדר הן מוצר שוקולד פופולרי באירופה ובאסיה. הם הוצגו לראשונה בשנות ה-70 על ידי החברה האיטלקית Ferrero SpA, אך כעת מיוצרים ונמכרים על ידי נסטלה.

הביצים מורכבות מביצת שוקולד חלב חלולה אחת עם קפסולת פלסטיק בתוכה המכילה צעצוע קטן או פרס אחר. הצעצוע בדרך כלל קטן יותר מהביצה עצמה, עם פרסים משתנים מפסלונים פשוטים ועד מערכות משחק משוכללות יותר.

ביצת ההפתעה של קינדר נקראה במקור Kinder Oggetti והיא פותחה על ידי השוקולטייר האיטלקי מישל פררו בשנות ה-50. שמה שונה ל-Kinder Surprise Eggs לאחר שהוצגה לשוק הגרמני ב-1974 כ"Ei Des Kinder Überraschung" (ביצת ההפתעה של ילדים).

האבולוציה של ביצת קינדר לאורך השנים

ביצי קינדר הן פינוק שוקולד פופולרי. הם הוצגו לראשונה בשנת 1974 על ידי חברת Ferrero האיטלקית. ביצת קינדר היא צעצוע קטן, חלול בצורת ביצה ובתוכו צעצוע. בדרך כלל ממלאים אותו בקונדיטוריה כמו שוקולד, מרשמלו או ג'לי.

ביצי קינדר מגיעות בצורות וגדלים רבים ושונים, כולל כאלה שהן גדולות וממולאות במספר צעצועים. היו מעל 200 צעצועים שונים בתוך ביצי קינדר מאז השקת המוצר ב-1974. חלקם כוללים: מכוניות, חיות, בובות וכדורים.

ביצי קינדר הראשונות יצאו בשנת 1974 ובתוכם היה רק צעצוע אחד – טבעת פלסטיק כתומה שנכללה באריזה של שוקולדים של פררו רושה כפריט קידום מכירות לחנויות לתת ללקוחות שקנו את הצ'.

ביצת קינדר היא ביצת שוקולד עם צעצוע בפנים. הוא נוצר במקור בשנת 1974 על ידי הקונדיטור האיטלקי, פררו.

בשנות ה-80, ביצת קינדר נאסרה בארצות הברית עקב חששות בטיחותיים על סכנת חנק. האיסור הוסר ב-1997 והביצים נמכרו אז כביצי קינדר הפתעה.
עבור מידע על הסקירה המפורטת אודות מארזי שוקולד קינדר ומארזי שוקולד קינדר מומלץ לגלוש לאתר omanut-metuka.co.il

ביצי קינדר עשויות משוקולד חלב עטוף סביב מיכל פלסטיק המכיל צעצוע קטן או פרס. ישנם סוגים רבים ושונים של צעצועים בתוך הביצים כולל: מכוניות, רובוטים, בובות ודינוזאורים.