כל מה שלא ידעת על הצרת היקפים

יתכן שאתה מחפש את הדרך המהירה ביותר לרדת במשקל, אבל אתה צריך להיות מוכן לגירעון קלורי כדי לרדת במשקל. למרות שלא חסר דיאטות אופנה, רוב הטריקים השיווקיים עדיין מסתמכים על הרעיון שאתה יורד במשקל "במהירות".

מוכרי תוספים עשויים לטעון כי המוצרים שלהם עוזרים לך לרדת במשקל על ידי חסימת ספיגת שומנים ופחמימות

ריסון התיאבון שלך ומאיץ את חילוף החומרים שלך. תוספי תזונה מסוימים הוכחו כשיטה שאף אחד לא רוצה לקחת, כגון אכילת פחות קלוריות ממה שאתה שורף. לתוספי מזון מסוימים וירידה במשקל אין ראיות שתומכות בהם וחלק מהתוספים הטוענים כי הם מגבירים את חילוף החומרים לירידה במשקל מתעלמים מהם לחלוטין.

שליטה בצריכת הקלוריות שלך

היא היבט חשוב של ירידה במשקל, אך אם אתה מנסה לרדת במשקל, ייתכן שאתה הולך רחוק מדי. לעתים קרובות טוענים כי דיאטות ומזונות מסוימים מציעים יתרונות מטבוליים המסייעים לך לרדת במשקל מבלי לדאוג ל- CICO. אם אתם בוחנים את צריכת הקלוריות הכוללת שלכם, אכלו מזון שאתם באמת אוהבים לאכול, כמו פירות וירקות.
לעוד פרטים אודות הצרת היקפים מחיר וכל מה שלא ידעת על הצרת היקפים מומלץ לגשת לאתר dizolve.co.il

אם אתה סופר קלוריות לירידה במשקל בצורה מדויקת

עליך לדעת כמה קלוריות הגוף שלך שורף בכל יום רק כדי להישאר בחיים ולהשאיר את המערכת פועלת. בואו נגיד שעל ידי נס כלשהו אתם יודעים בדיוק כמה קלוריות עליכם לצרוך מדי יום בכדי להפחית ממשקלכם.

גם אם אתה לא עושה מעט מאוד

אתה עדיין יכול להסתמך על כמות הקלוריות שאתה מקבל מהחיים (יכול להיות שזה לא הרבה) כדי לרדת במשקל. אם אתם צורכים פחות קלוריות ממה שאתם צריכים ומתאמנים מעט מדי בכדי לרדת במשקל, מטבוליזם שלכם עלול לצאת משליטה.

אם זה מסתכם בכך

הקפדה על תזונה דלת קלוריות תייצר את הגירעון האנרגטי שאתה צריך כדי לרדת במשקל. סוג המזון שאתם אוכלים עשוי להיות חשוב גם מבחינות מסוימות, אך חשוב לזכור שמאכלים בריאים אופייניים רבים מחניקים את הירידה במשקל. נכון שסוגי המזון שאנו אוכלים יכולים להשפיע על הפרופיל המטבולי שלנו לאורך זמן, וזה דבר טוב.

הטריק לירידה מתמשכת

הוא להחליף מזון עתיר קלוריות שלא ממלאים אותך (כמו ממתקים) במזונות שממלאים אותך בלי להרגיש מלא בקלוריות או בירקות. אכלו ארוחות קטנות ונשנושים לאורך היום כדי לשמור על חילוף החומרים שלכם. אין דרך בטוחה יותר להפחית קלוריות מאשר להשיג את יעדי המשקל שלך. חשבון NuMis ועזרתם של מומחים נותרים חלק חשוב מהתזונה שלכם לאחר השבוע הראשון.

תוספי תזונה מסוימים יכולים לעזור לך להשיג את המטרה שלך לירידה במשקל

אך עליך לעבוד על מנת להבטיח שהם עובדים עבורך. מידע זה יעזור לך למצוא את התוספים המתאימים לתזונה הספציפית שלך ולצורת הגוף שלך, כמו גם לתכונים הטובים ביותר. היזהר מאוד אם אתה מבחין בעלייה בלחץ הדם, בקצב הלב או ברמת הסוכר בדם. ככל שהשומן נמס מהר יותר, כך גדלים הסיכויים שלך להתאמן בתוספים אלו.

אם אתה לוקח אחריות על סביבת המזון שלך

כמה אתה אוכל, מתי אתה אוכל ואילו שינויים אתה מבצע, אתה מוכן להצלחה. כדי לרדת במשקל, יש צורך בתכנית התומכת בהרגלים בריאים לטווח הארוך, אך ירידה מוצלחת במשקל מחייבת את הנגשתם לרשותכם. אין גישה של "מידה אחת, התאמה אחת, כלל אחד" בכל מה שקשור לירידה במשקל, גם אם בענף הבריאות יש את זה.

אכילה כמה שפחות והליכה יותר איננה מובילה לירידה במשקל

אך היא יכולה גם להפחית מעט את התיאבון ואף להוביל לעלייה במשקל. אם תשים לב לאותות הרעב שלך, תוכל לאכול בצורה אינטואיטיבית יותר ולהפוך את אורח החיים שלך ליעיל יותר בהפחתה במשקל. ישנן עדויות לכך שכמה מתוכניות תזונה ופעילות גופנית, כמו דיאטות דלות פחמימות, עשירות בחלבון ודלות פחמימות, יכולות לעזור לך לרדת במשקל, אם כי לא ידוע אם הן יכולות לעזור לך לרדת במשקל. אכילה בריאה ושמירה על אורח חיים זה היא אחת הדרכים המוצלחות והיעילות יותר לרדת במשקל הגוף מאשר דיאטה נשלטת על ידי קלוריות.

אם אתה מיישם קומץ מהטיפים האלה

אתה בדרך להשיג את מטרת ההרזיה שלך ותוריד במשקל ותשיג את הגוף שאתה רוצה. מכיוון שחוקרים חקרו את החומר הזה במשך עשרות שנים והכל הצטמצם לאופן שבו גופך ממש עולה, מאבד ושומר על משקלו, הנה כל מה שאנחנו יודעים על משקל – ירידה במשקל היום. שיעורים אלה כוללים מדוע פשוט ללכת יותר ולאכול פחות לא עוזר לך לרדת במשקל; מדוע המשקל משתנה לאורך כל היום; והדרכים הטובות ביותר להפיץ את הקלוריות לאורך היום. על ידי התמודדות מתמדת עם האתגרים של ירידה במשקל, אנו יכולים ללמוד מיומנויות ודרכי חשיבה ולפתח הרגלים והתנהגויות שנוכל ליישם לנצח.