ממרח עגבניות מיובשות

לרוטב העגבניות המהיר והפשוט הזה טעם של עגבניות מיובשות יקרות, אבל זה לא. זו רסק עגבניות קרמי ומיובש המיוצר על ידי אמי, ואני כל כך אוהב את זה כי זה כל כך קל להכנה. לרוטב העגבניות המהיר והפשוט הזה יש טעם כאילו היה עשוי מעגבניות יקרות ומיובשות.

הממרח הקליל הזה בן 5 דקות מקל על השימוש בשמש

עגבניות מיובשות, וזה מה שנייט ואני הכי נרגשים לבשל איתם. אמו של נאט שלחה אותנו לסולט לייק במתנה והסל הכיל צרור עגבניות וצנצנת פסטו עגבניות מיובשות של אמי, כמו גם שקית רסק עגבניות מיובשות וכמה עגבניות מיובשות.

מטבל זה נותן רוטב שמנת עסיסי אם הוא מדולל במעט מי פסטה, אך ניתן גם לדלל אותו עם פסטה ומים. השלכתי את המטבל הזה עם כמה עגבניות קצוצות וכשסיימתי את הניקיון השלכתי פנימה נקניק ועוף איטלקי וקצת בזיליקום טרי.

אם אתם אוהבים פסטו, פשוט מערבבים אותו עם קצת בזיליקום טרי, אבל אם אתם נגד זה, פשוט מערבבים פנימה חלק מהפסטו.

אם אתם מכינים את מטבל פסטו עגבניות מיובש

אנא השאירו תגובה וצילמו תמונה בכדי לחלוק את הטוב ולהודיע לנו מה דעתכם בתגובות. נא לא להעתיק / להדביק את המתכון או ההוראות מאתר זה או מדיה חברתית. אשמח שתצמיד את המתכון הזה ב- Pinterest, שתף אותו באינסטגרם ותשתף קישור אליו.

אם גם אתם חובבי שמש

עגבניות מיובשות, הקפידו לבדוק את השמש שלי – פסטת עגבניות מיובשות או אם אתם מעוניינים גם בטעם בהשראה ים תיכונית של פסטו עגבניות, עליכם בהחלט נסה את זה. אם ניסיתם את מטבול העגבניות המיובשות, אל תשכחו לדרג את המתכון והשאירו תגובה למטה! אם נגמר הדנ"א של המארח, תזדקק לממרח העגבניות המיובשות הזה כתוספת למסיבה הבאה שלך.

למנה ראשונה פשוטה קנו בצק עלים, מרחו שכבה אחידה של עגבניות שמש, ערבבו פנימה גבינת שמנת למטבל נהדר או קרקר חיטה, קפלו מעט פסטה או ירקות קלויים והגישו על כריך או עטיפה .

אל תשכח להקפיא את שארית רסק העגבניות כדי שיהיה לך בהישג יד בפעם הבאה שתזדקק לה. אם יש לכם בזיליקום טרי בגינה שלכם, זה המתכון המושלם להשתמש בו – זה כל העולם בשבילכם אם תשלבו אותו עם מעט שמן זית, מלח, פלפל וקורט מלח ופלפל.

ממרח עגבניות מיובש תוצרת בית זה טעים נפלא עם בזיליקום טרי, עגבניות טריות, מעט שמן זית, מלח ופלפל. תיהנו ממנו לצד אחד של רוטב העגבניות האהוב עליכם או סתם כמטבל לסלט או כמתאבן!

אם רוטב המטבל שלך מכיל את כל המרכיבים שנמצאים בדרך כלל בפיצה, אתה יכול להשתמש בו כרוטב פיצה, או אם הוא מכיל את כל המרכיבים שנמצאים בדרך כלל בפיצות.

ניתן להוסיף את העגבניות הקצוצות והמעובדות למרקים

רטבים, תבשילים ותוכלו להשתמש בהם למילוי לחם, לאפיית פסטו ריקוטה או להוסיף למרקים, רטבים, תבשילים וכו '. אני ממליץ בחום להשתמש בשמש- עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, אבל גיליתי שיש להן טעם ועקביות טובים בהרבה במטבל הזה. שקדים עושים עבודה נהדרת על ידי ספיגת השמן מהשמש וייבוש עגבניות מבלי לשמן את הממרח. שמש – עגבניות מיובשות עם אגוזי מלך: הוספת עגבניות מיובשות לאגוזים משאירה מרקם שומני וחלק, מכיוון שהן כבר ספוגות בשמן.

בדרך זו הוא משתלב בצורה חלקה ואינו מסיח את הדעת מהקרם של המטבל, אלא משפר את טעמו ועקביותו.

התוצאה היא ממרח יבש, בהיר וארומטי יותר עם מרקם מעט קרמי יותר מהממרח היבש המקורי.

ממרח עגבניות מיובש קל זה משולב במהירות במעבד מזון ומורכב מעגבניות מיובשות

בזיליקום ובזיליקום טרי. מוסיפים את העגבניות והבזיליקום והמחית עד שהם משולבים לפי הצורך. ממרח עגבניות קליל ומיובש זה מאופיין בקרם קליל וקרמי בעל מרקם מעט קרמי, יבש וארומטי יותר מהממרח היבש המקורי, כאשר המרכיב העיקרי הוא עגבניות מיובשות. מוסיפים עגבניות ובזיליקום: מחית עד שהעגבניות קצוצות דק וכל השאר טוב – בשילוב.

זה באמת תלוי בכמה השמש יבשה ושומנית – עגבניות מיובשות, אבל פועמות עד שהם מתפוררים ויוצרים עיסה.

אם אתם משתמשים בעגבניות ג'וליין

אני מציע להתחיל עם 2-3 כפות, ואז לנסות את המטבל ולהוסיף עוד כרצונכם. אם שמתם לב שרסק העגבניות הפך מעט כהה, המשיכו לבחוש ובשלו על אש נמוכה עד לקבלת מעט כהה, בערך 5 דקות. המשך לחמם על אש נמוכה תוך כדי ערבוב מדי פעם עד שתראה כהה קלה (כ3 – 4 דקות). לגרסה לא טבעונית, תוכלו להחליף את אגוזי הקשיו בשילוב גבינת שמנת וגבינת עזים, אך עדיין לא ראיתי מתכון לכך.
למידע מורחב בתחום של ממרח עגבניות מיובשות ניתן לבדוק ב- galilees.co.il