שיפוצניק בתל אביב

מוזיאון תל אביב לאמנות ועיריית תל אביב שמחים לבשר על השיפוץ המלא של ביתן לאמנות עכשווית הממוקם בכיכר קולטורי. התרומה הנדיבה תאפשר שיפוץ מאסיבי של הביתן, שיקבל את שמו של אייל עופר לאמנויות. לאחר השיפוץ יתקיימו בביתן תערוכות מרכזיות של אמנים בינלאומיים ומקומיים עכשוויים, שיהפכו לאבן שואבת לקהל רחב יותר. מוזיאון תל אביב לאמנות (תמ"א) הוא אחד ממוסדות התרבות המובילים בישראל האוסף, משמר ומדגים אמנות עכשווית ועכשווית ומקדם את ההכרה באמנות זמננו באמצעות תערוכות דינמיות ותכניות קהילתיות מגוונות.

במטרה להציע לאורחים אינפוזיה של עיצוב חדש ואמנותי

סכמות תאורה, חללי ציבור ומקומות עבודה, קרלטון תל אביב הזמין את הסטודיו לעיצוב פנים ירון טל להביא עדכונים רעננים ורעננים בעוד תל אביב ממשיכה להיות אחת החברות יעדי החופשה האטרקטיביים בעולם. … גם נסיעות פנאי וגם נסיעות עסקים. במקביל להתמודדות עם הבעיות ה"רגילות" של בלאי, צפיפות וחיסכון באנרגיה, פרויקט שיפוץ רחב היקף בונה מחדש מערכת יחסים חדשה בין המרחב הציבורי לבניין כדי ליצור קישור ישיר בין העיר לבית העירייה שלה.

קטע מפלס הרצפה מציג את המערכת המבנית המקורית של הבניין ו"משיכת" המחיצה ממפלס האטריום (00) למפלס הרצפה (-1)

מה שיוצר חלל לובי חדש בגובה של 10 מטר. ישנם עוד חללים ציבוריים בקומת הקרקע: סלון, חדר אוכל, מטבח, סלון וחדר רחצה. הבית בן שתי הקומות כולל 150 מ"ר של שטח מגורים. למלון 15 קומות, המורכבות מ-268 חדרים וסוויטות, המשקיפות על העיר והים.

כעת

בהובלת האדריכלים ירון טל וגד הלפרין, מטרת השיפוץ הייתה לצייד את המתקן במערכות ידידותיות לסביבה ובשדרוגים חדישים. בפיקוח על הפרויקט, הסביר נאווי כי השיפוץ והפיתוח מצריכים שיתוף פעולה הדוק בין מנהלי מלונות, בעלים ומשרדי אדריכלות, וכן המעצב הלונדוני עזרא עטיה, שפיקח על שיפוץ החדרים והסוויטות. עבודות השיפוץ מכוונות להחזיר את הביתן למעמדו הקודם כאחד המבנים המשמעותיים של תל אביב, תוך שיפור תשתיות התערוכה הכוללות תאורה, מיזוג אוויר, מתקני תערוכות ותיירות, והעצמת חווית המבקר.

כך

הביתן יהפוך לצד שלישי מרגש של פיאצה דלה תרבות התוססת. הפרויקט כולל התקנת מערכת אלומיניום עם תריסים אלקטרוניים נסתרים שיוסיפו גוונים למשטח המזוגג. בפינת הישיבה בקומת הקרקע של האודיטוריום נוספו קירות נמוכים כדי להקפיץ קול מהמשטחים הנוספים הללו. קיר חדר השינה בגובה הארון נועד להשתלב בצורה הרמונית עם החדר וללכוד את הקיר הלבן.

יושבים בסלון המרווח והמואר

באזור זה יש חלונות. ממוקם בעיר הנמל העתיקה יפו, בית מגורים זה הוא החלק העתיק ביותר של תל אביב-יפו, המשקיף על הים התיכון, לדעתנו, הוא פסגה המגניבה של העיר. הבניין נבנה בין השנים 1973-1981 בסגנון פאוויסטי, בתכנון והגהה של האדריכל הישראלי המפורסם יעקב רכטר. דירה זו בשטח של 70 מ"ר (כ-753 מ"ר) ממוקמת בבניין משנות ה-30, המזכיר את החרטום המעוגל של ספינה, שעברה טרנספורמציה ושופצה על ידי מעצבת הפנים מעיין זוסמן והאדריכל אמיר נבון. הם רוצים שיגיעו אליהם על ידי הצטיידות.

לאחר שהותיר את המרפסת כמעט ריקה לחלוטין במשך זמן רב

החליט הדייר להסב אותה לחלל פתוח עם שירותים כגון מטבח קיץ, פינת אוכל וחלל מגורים, כולם מרוהטים מספיק טוב כדי לשמש לאירוח. אורחים. כתוצאה מכך, לדירה הישנה כניסה וחלוקה לקומות. האדריכל קדם שנער, שיפץ דירה תל אביבית משנות ה-60 בשטח של 1,184 מ"ר, עיצב מחדש את חלל הפנים כך שיכלול שלושה חדרי שינה, שני חדרי רחצה וסלון, חדר אוכל ומטבח בחלל פתוח, מה שהופך את הבית למאובזר הרבה יותר לחיים המודרניים. לבניין מגורים משנות ה-50 הממוקם בתל אביב, ישראל, שטח מגורים של 67 מ"ר (721 רגל רבוע) שחולק לחלל קטן שדרש אור טבעי.

הדירה ממוקמת בארמון פלורנטיני ישן

הבעיה העיקרית היא שהוא מחולק לשתי קומות בגובה כולל של 5.8 מטר. דוד נתן דוגמה למרפסת דירת בת 15 קומות בבניין במרכז הארץ. לאחר שהתגוררה מספר שנים בירושלים, הלקוח עבר לתל אביב בניסיון לשפץ בית חדש עם אור טבעי, צבע ומרחב. עם השנים הוא הפך למגורים, כך שהמתחם כמפעל הפך לדירות.

וכפי שמסבירים מלמד ודנן

הפרויקט האחרון היה שיתוף פעולה הדוק עם לקוחות – זוג צעיר ושני ילדיהם – שרצו בית פונקציונלי, לא יצירה אדריכלית. הם חיפשו רק שיפוצים פנימיים כדי לא להפריע לחזית המסורתית. אמות ידע שהוא צריך לחדש את הבניין כדי למשוך את אחד מדיירי ההיי-טק הנחשקים בישראל. משרדנו זכה בתחרות והעבודה הסתיימה בשיתוף פעולה מלא ומבורך של האדריכל המקורי של הבניין מר מנחם כהן.

היו תוכניות לשפץ את אודיטוריום מאן

אך כאשר הכריז אונסק"ו על מרכז תל אביב, כולל אודיטוריום מאן, אתר מורשת עולמית בשנת 2003, המאמצים הללו פסקו. מצד שני, לדיירים, צרו מקום מגורים נעים, מתחשב ונוח. בדירה שתכנן מוסקל בגבעת שמואל הוא הרס קיר שלם המפריד בין הסלון לחדר השינה, שהוא גבול המסדרון. בדירה קטנה שתכנן בתל אביב העביר הנס את חדר השינה שהיה במקור צמוד למרפסת לחלק האחורי של הדירה, קרוב לאזור העבודה והסלון.

שינויים במפלס הרצפה הם אחד השיפוצים המסוכנים ביותר עבור בעלי בתים

אך בפועל, מעצבים אומרים כי אילוצי תזמון אלו הם למעשה המפתח ליצירת פונקציונליות חדשה, ובפרט, שטח אחסון. בעלי בתים שהוסיפו תכונות מבוקשות כמו חדר משפחה, משרד ביתי ואחסון נוסף בשנה האחרונה, ימצאו את בתיהם הרבה יותר קלים להשכרה או למכירה, ושיפוצים אלה עשויים לגדול. עלות הבתים היא עשרות אחוזים, אומר מוסקל.

כאשר מנכ"ל אמות נדל"ן בתל אביב

ישראל יצר קשר עם ססאקי, ניתנה לו ההזדמנות לעצב קישוט ידידותי לסביבה. בנו אמנון רכטר עומד כיום בראש אותה חברת בנייה ואחראי על פרויקט השיפוץ. תל אביב, ישראל-ניתן לומר שהשיפוץ של קרלטון תל אביב הוא מעשה של אהבה ל-GM יוסי נאווי, מכיוון שהוא מעורב באופן פעיל בפרויקט, מפקח על כל תהליך התכנון מחדש ומרכז קבלנים, אדריכלים וסטודיו לעיצוב.

לעוד מידע בנושא של שיפוצניק בתל אביב יש לבקר ב- kablanim10.co.il