שמיכת פוך לתינוק

בקיצור, שמיכת פוך היא שמיכה קלה במילוי נוצות או תרכובת סינתטית רכה דומה, ונוצות אלה מספקות כיסוי מבודד. ערכות שמיכת פוך פופולריות מאוד וכוללות את השמיכה עצמה, כיסוי תואם וכרית. הם גם מאוד פופולריים אם יש לך תוספות שמיכת פוך התואמות את הצבעים של דמויות כמו מיקי ומיני מאוס כדי לקשט את הילד שלך שיגדל איתו.

שמיכת פוך לבנה קלה ומלאה באווזים לפעוטות מתאימה הן לעריסות והן לתינוקות. הוא מספק נשימה מצוינת ומבטיח שהפוך שלך יישאר היכן שהוא, עם שמיכת בוואריה בסגנון קופסא.

שמיכת שמיכת המידה הבינונית של Meju מיועדת ללילות אביב וסתיו קרירים יותר ומלאה בפוליאסטר רך מיקרופייבר המחקה את תחושת הפוך הרך

זמין בגרסה קלה, הוא מושלם כתוספת קטנה לעריסה. שמיכת תינוק זו, המשלבת חומרים טבעיים ואיכויות בלתי מתפשרות, היא שכבה קלה, נשגבת ונעימה שתאהב את תינוקך לאורך שנים, מהיום בו נולד ועד ליום גיל שנתיים.

בשלב זה

אתה עשוי להיות רגוע לדעת שהאביזר החדש שלך לפני השינה אינו מהווה סכנה עבורו. זה אולי נראה כאילו לתינוק שלך לא נוח לישון במיטה שלו עם כרית, אבל זה יהיה לא פחות נוח או בטוח במיטה ללא כרית. וכשיגיע הזמן כשהוא פעוט, תהיה לו כרית קטנה משלו עליה אפשר לישון.

כיסויי שמיכת פוך

סדינים, ציפיות ופריטי ריהוט אחרים עשויים לא רק מ -100% כותנה, אלא גם מעוטרים בדוגמאות וצבעים שובבים כדי להפוך את חדר השינה או חדר הילדים של ילדכם לנווה מדבר גחמני. להקל על תינוקות וילדים ללכת לישון עם מיטה שהם אוהבים או קופסה לילדים.

רכישת מצעי תינוקות

היא דרך מהנה להתכונן לפני תינוקך. מצעים הם בדרך כלל חלק משכבה שהיא תערובת של בגדים ומיטה לתינוק. למרות שאתה יכול לרכוש שק שינה לתינוקות, רוב ההורים מתחילים במגבות כותנה ושמיכות שקל להלביש ולשמור על התינוק שלך בטמפרטורה הנכונה. כשילדכם מבוגר מספיק בכדי לומר את דעתו באסתטיקה של חדר השינה שלו, זה טבעי שהם רוצים להיות חלק מההחלטה לגבי האפשרויות הרבות לעריסות.

לאחר הלידה, שק שינה הוא פריט בטוח להבטחת תינוקך בשקט. שק שינה מאפשר למישהו להתעטף סביב הילד מבלי לפגוע בתנועות הזרוע שלו, כך שהוא יכול להיות מכוסה לגמרי בלילה.

לתינוקות בחודשים הראשונים מומלץ להעדיף שק שינה עם שמיכת פוך או שמיכה

כדי להימנע מסיכון לחנק. מצעים בסיסיים כגון כריות, שמיכות פוך, מדרסים וכיסויי מזרן חיוניים בכדי לגרום לילדכם להרגיש בנוח. לצעירים יותר, פלרטט אותם למשהו הכולל שמיכה או מחצלת שינה שניתן לגלגל לאחסון קל.

אין להשתמש בכריות או שמיכות פוך לתינוקות מתחת לגיל שנה

מכיוון שהם יכולים להיחנק אם פניהם נחנקות. שמור צעצועים לילדים גדולים יותר לתינוקות ופעוטות, גם אם הם רק חלק קטן. עם צבעים בהירים ובדים רכים, 100% אורגניים, מגבות רחצה לתינוקות ולילדים מספקות הנאה יותר.

תינוקות צריכים לישון על הגב, עם הרגליים על הרגליים של מיטת התינוק שלהם. אם הם אינם יכולים לזוז במיטה, עליהם להשתמש בשמיכות או סדינים.

ביצוע מיטות

הוא מהיר וקל עם שמיכות פוך, שמיכות, שמיכות וסדינים. תן לתינוק שלך שמיכה לפני שהוא בן שנה כדי שהוא יוכל להתרגל לשמיכה בזמן שאתה מזיז אותו לגדול למיטה. אתה יכול גם לשים שמיכות או סדינים בשק שינה עד שהתינוק עובר למיטה גדולה יותר.

הנחת כריות

סדינים רופפים ופריטים רכים ואדישים במיטתך יכולה להגדיל את הסיכון ל- SIDS. בחר כריות מוצקות בגודל תינוקות או פעוטות במקום כריות בוגרות, שמור על בד נוסף מהתערובת והשאיר ציפיות. המקום הבטוח ביותר לישון לקטנטנים שלך, בין אם הוא במיטה או באגן, הוא פשוט: קבל סדינים מצוידים.

לאחר שעברתי עם שלושת הילדים את המעבר ממיטה למיטת תינוק ועברתי בין שקי שינה, שמיכות וכריות, יש לי מושג טוב על הזמן הנכון לעשות את המיטה למיטה המתאימה למתבגר. פָּעוֹט.

עבור הילד הראשון שלי (בתמונה למעלה) החלפנו משקי שינה לשמיכות פוך והסרנו את דפנות המיטה שלה

הצעיר שלי שכב על מיטת התינוק שלו כשהכנסתי אותו לשק שינה. לא הייתי מרוצה מהאבטחה של שימוש בשמיכה על השמיכה, אז העדפתי להוריד את הצדדים מהמיטה כשהצגתי את הפעוט בפני השמיכה.

אם ילדך ישן בשק שינה על מיטה פתוחה

עליך לערוך את הערכת הסיכון שלך, במיוחד אם בביתך יש גרם מדרגות בראש המדרגות. שמיכת Kapok מתאימה כך שתוכל להיות בטוח שילדך ישן בנוחות. מה שהופך את הקאפק למיטה מקסימה הוא שאתה יכול להיות בטוח שגם האבק, הקרדית ואורחים לא רצויים אחרים אינם חיים מתחת לשמיכה.

למידע נוסף אודות שמיכת פוך לתינוק כדאי לבקר ב- kingofpuh.co.il