איך מכינים עוגיות מזל

כשניסיתי להחליט מה לפרסם לרגל חג האהבה השנה, מצאתי את עצמי באחד מאותם אחר הצהריים של שבת של לינדזי לוהן במשפחת ABC.

מה שאני הכי אוהב בעוגיות הון ביתיות זה הערות עליהן

אני אוהבת לאפות עוגיות מזל לכל מיני אירועים והמחשבה להכניס פתק אהבה קטן או לפזר אותו בלב זעיר גורמת לי לסחרור. אז היום אפיתי כמה עוגיות ולנטיין ומילאתי אותן בתווי אהבה קטנים.

עוגיות מזל מותאמות אישית הן תענוג נהדר לאירועים רבים כגון ראש השנה הסיני

חג המולד, חג האהבה, ימי הולדת וחגיגות והתכנסויות אחרות. רציתי לנסות את היד שלי בהכנת עוגיות הון, אז אם אתה מחפש דרך להשתמש בחלבונים שלך בגלל ראש השנה הסיני וזמן הכנת העוגיות, שקול את המתכון הזה לעוגיות הון סיניות DIY. אני אוהב אוכל, וזה נכנס לקטגוריית מלאכה עם ביסקוויטים.

אני חושב שכל המרכיבים כבר נמצאים במזווה שלך והחלק המסובך היחיד הוא להכין את הביסקוויטים. ניתן לכוונן את הביסקוויטים לבישול של עד 1/2 צלזיוס. אם יש לך קמח לחם, השתמש בו במקום.

אם אתה משתמש בתבנית אפייה, רפד את הסילפט בנייר אפייה והדבק על תבנית האפייה. אתה יכול גם להשתמש בתבנית סילפאט ללא טפלון עם מעט תרסיס.

אל תשתמשו בתרסיס רב מדי, אחרת הביסקוויטים שלכם יאבדו את צורתם, אך ציפוי קל יעזור להם להתכנס. ברגע שיש לכם את הביסקוויטים שלכם, תוכלו לאפות דף ביסקוויטים בתנור. אם הביסקוויטים שלך כהים מדי, הם מתפוררים ומתכופפים בצורתם.
למידע מורחב אודות סוויט לוגו נא לבדוק כאן: sweetlogo.co.il

אופים את העוגיות כ5-7 דקות

או עד ששולי העוגיות מתחילים להשחים. אם אתה שם את ההערות שלך בעוגיות ההון שלך, אתה יכול לשים אותן ממש בתחילת העוגיה כשהיא עדיין חמה, או על הנייר שלך כדי להחזיק בעוגיה. אחרי שכל מנה של עוגיות מזל מוכנות לאפיה, מוציאים מהתנור, סובבים במעגל ומקפלים לחצי עיגול באמצע.

הניח את האגודל על קצה אחד של הביסקוויט ואת האצבע האמצעית על כף ידך הימנית

מניחים חצי עיגול סביב שפת הכוס, מקפלים את הקצוות יחד ולוחצים את עוגיות המזל (ראה סרטון הוראות במידת הצורך). החזיקו עוגיה עם האצבע המורה והכניסו את הקצה הפתוח והחליקו את האגודל מעל השורה התחתונה.

השתמשו בחותכן בצק 8 ס"מ

כדי לצייר 4 עיגולים של 4 ס"מ כל אחד על דף נייר אפייה. אם כבר הכנת כמה עוגיות, אתה אמור להיות מסוגל להכניס את ההון לשלב זה. לאחר שהביסקוויטים מוכנים והקצוות החיצוניים זהובים, הוציאו את הנייר מהתבנית. הוציאו את הביסקוויטים מהתנור והדרסו אותם בעזרת מרית. ההרכבה הסופית רגישה לזמן, אז אל תעמיסו יותר מ -2 עוגיות.

לאחר שהביסקוויטים התקררו

ניתן להוציאם מהתנור ותוכלו להמשיך להכין 12 ביסקוויטים ב -2 תנורים בו זמנית (Lenghty: התהליך של תוצרת בית שווה את זה). הוספתי חמאה לבצק כדי לוודא שהחמאה נמסה במנה הראשונה בה השתמשתי לריכוך אותה, אחרת הבצק יהיה סמיך מדי והביסקוויטים היו בסופו של דבר לעיסים.

התערובת במתכון שלנו דומה לביסקוויט צבעוני צרפתי עשוי חמאה

סוכר, ביצה, קמח ומעט טעם וניל. מה שאני הכי אוהב במתכון הזה בהשוואה למתכונים האחרים שלי הוא שהם קוראים לחמאה במתכונים שלהם כדי לשפר את הטעם, ולכן אמשיך להשתמש במתכון זה כדי לעצב ביסקוויטים לצורות אחרות (בולי עץ, קערות, חמאה וכו '). הכינו ביסקוויטים טעימים אבל קיבלתי את המתכון הזה כי אני רוצה להביא אושר לאן שהוא צריך ולא להשתמש בכתמי שומן על הנייר כפי שקורה במתכונים האחרים.

הניחו את כל המרכיבים (ביצים, חלבון ביצה, סוכר, קמח ווניל) במעבד מזון ומערבבים היטב מכניסים את התערובת למקרר למשך כשעה כדי שתוכל להתקרר בזמן שאתה מכין את שאר המרכיבים.
למידע בתחום של עוגיות מזל ממותגות נא לגלוש לאתר sweetlogo.co.il

אל תדאג, עם מעט תרגול אתה יכול לגלות תוך זמן קצר. רוב האנשים באסיה לא יודעים שעוגיות הון אינן מגיעות מארה"ב. שים לב שאתה יכול להכין את הצלליות האלה עם מכונה.

בעוד שלעוגיות מזל אין המסורת בתרבות הסינית קראתי שאפשר לייחס עוגיות מזל ליפנים, ויש ב עוגיות עם הודעות נייר שאינן מונחות על הביסקוויט, אלא קשורות או מכופפות. לעוגיות אלה יש גם הודעה.

אם אתה רוצה להפוך את עוגיות ההון שלך לחגיגיות עוד יותר, אל תטבול את העוגיות האפויות בשוקולד מומס או צבע אותן בכוס מלכותי צבעוני.

תוכלו למצוא את סרטוני המתכונים של תוכנית הבישול שלי ביוטיוב, סרטוני מתכונים קצרים בפייסבוק (ראו בעמוד הפייסבוק שלי) ובאתר שלנו, יחד עם כל המתכונים הקשורים.