האם שתלים דנטליים בטוחים

רופאי שיניים ממליצים בדרך כלל להחליף שן סמוכות אחת או יותר שאבדו עקב מחלת שיניים או טראומה, שכן הדבר ישקם את הלסת הטבעית והנשיכה. לפני השתלת השתל יש לפתור בעיות שיניים כלשהן. כמו בשיניים הטבעיות שלך, היגיינת שיניים סדירה ויסודית היא המפתח לשמירה על שתלים בריאים. אם תעקוב אחר תוכנית היגיינת פה סטנדרטית, השתלים שלך יישארו בטוחים ואמינים למשך שנים רבות.

כל עוד המטופל מוכן כראוי לניתוח

שומר על היגיינת הפה בבית, ועוקב אחר הוראות הטיפול שסופק על ידי רופא השיניים, השתלות שיניים יכולות להיות חומרי שיקום שימושיים באמת, אשר בדרך כלל מחזיקים מעמד לכל החיים. כל עוד המטופל בריא ורופא השיניים מסכים לניתוח, כל מי שצריך להחליף שיניים יכול ליהנות מהשתלות שיניים, ללא קשר לגילו. אם איבדת שן או שלא ניתן להציל אותך, השתלת שיניים יכולה להיות אופציה עבורך לשיקום השיניים. ניתוח השתלות שיניים יכול להוות תחליף טוב לתותבות או גשרים שאינם משתפים פעולה, ויכול לספק בחירה כאשר אין שורש טבעי ואי אפשר לעשות שיניים תותבות או להחלפת שיניים.

ניתוח שתלים

הוא הליך שבו שורשי השיניים הטבעיות מוחלפים בפינים מתכתיים או קרמיים, בדומה לברגים; שיניים פגועות או חסרות מוחלפות בשיניים מלאכותיות, הדומות מאוד במראה ובתפקוד לשיניים האמיתיות. ניתוח שתלים הוא הליך בו מחליפים את שורשי השיניים בפינים מתכתיים הדומים לברגים, ומחליפים שיניים פגומות או חסרות בשיניים מלאכותיות שנראות ומתפקדות בדיוק כמו אלה האמיתיות. השתלות שיניים הפכו להליך פופולרי עבור רופאי שיניים להחלפת שיניים חסרות בשל היתרונות הרבים שלהן. כ-3 מיליון אנשים בארצות הברית מקבלים שתלים מדי שנה להחלפת שן אחת או יותר או לתיקון סט שלם של שיניים תותבות.

ההליך

הוא תהליך יקר ורב שלבים הכולל השתלת בורג טיטניום בעצם הלסת, המשמש כעמוד אליו מחוברות השיניים המלאכותיות. טביעות השיניים נלקחות ליצירת כתר מותאם להחלפת שן, גשר או תותב הנתמך בשתל עם מספר שיניים חסרות. באמצעות שתלים אלו, רופא השיניים יכול ליצור שיניים קבועות, מעוצבות במיוחד וצבעוניות בצבע אסתטי, העונות על הדרישות האישיות של כל מטופל. שתלי טיטניום תומכים בשיניים הניתנות להחלפה כגון כתרים בודדים, מספר גשרים דנטליים ותותבות.

אחד היתרונות העיקריים של שתלים

הוא יצירת תמיכה חזקה לשיניים החדשות שלך, תהליך שבו העצם חייבת לצמוח בחוזקה סביב השתל. חשוב להימנע מהפעלת כוח או לחץ על השתל הדנטלי בזמן ההחלמה. לאחר תקופת הריפוי הנדרשת, השתל הדנטלי נבדק כדי לקבוע אם הוא נספג בהצלחה בעצם שמסביב. בזמן הקבלה לשתל, מוחדר שתל דנטלי (עמוד טיטניום) לעצם באמצעות מקדחה ומכשור מיוחד.
למידע מורחב אודות האם שתלים דנטליים בטוחים והשתלות שיניים בבת ים באפשרותך לבקר ב- dental-clinics.co.il

מניחים "כובע ריפוי" על השתל

החניכיים נתפרות ומתחיל שלב הריפוי. בפגישה הבאה שלך, הרופאים שלך יכניסו עבורך שתל שיחליף את שורש השן שלך. כמעט כל פעולות ההשתלה מבוצעות בהרדמה מקומית בכיסא שיניים נוח. למרות שרופא שיניים כללי יכול לבצע ניתוח שתלים, לרוב מומלץ לפנות למומחה.

תוכניות השתלות שיניים עשויות לכלול מגוון אנשי מקצוע

כולל רופאים (מנתחי פה ולסת) המתמחים במחלות פה, לסת ופנים, ורופאי שיניים המתמחים בטיפול במבנים התומכים בשיניים (כגון חניכיים ). ועצמות (פריודונטולוגים), רופאי שיניים שמתכננים ומתאימים שיניים מלאכותיות (מומחים לתותבות), או לפעמים מומחי אוזן, אף וגרון (אף אוזן גרון). מצא תותב מוסמך, רופא חניכיים או רופא שיניים כדי למקם את השתל. למדו את הביולוגיה שלהם, קראו את מכתב ההמלצה של המטופל וקבעו ייעוץ כדי להבין את התהליך והניסיון שלו. עקוב אחר כל העצות הנכונות לאחר הניתוח שסופקו על ידי רופא השיניים והצוות הסיעודי שלך.

לכן

אם אתה מעשן ורוצה שניתוח ההשתלה שלך יצליח, יהיה מועיל לעקוב אחר הוראות הרופא ולהפסיק לעשן לאחר הניתוח. לכן לאחר הניתוח יש צורך להתאמן ולקיים רופא שיניים בריא. אם לא תטפל בשתלים שלך, אתה יכול לפתח דלקות חניכיים, דימומים, כאבים ואי נוחות כללית, ממש כמו בשיניים טבעיות.

השיעור האפקטיבי של השתלות שיניים

הוא 98%. ראוי לציין כי זהו הליך השיקום והפתרון היחידים שיכולים לעורר את העצם הטבעית מתחת לשן החסרה. קרא את העצות שלהלן כדי ללמוד כיצד לקדם ריפוי נכון ולהימנע מבעיות שתלים עתידיות. צוות רופאי השיניים ורופאי השתלים שלך בלוגנוויל, ג'ורג'יה יעקוב אחריך מקרוב לאורך ההליך כדי לוודא שאתה מרגיש בנוח.

השגת שתל מותאם אישית יכולה בדרך כלל להיכנס בקלות בין השיניים

ובכך לשפר את היגיינת הפה. שתלים דנטליים ממוקמים בדרך כלל בניתוח על עצם הלסת כדי שיוכלו לשמש כשורשים של שיניים חסרות. מכיוון שהם נטועים בלסת העליונה דרך בורג הטיטניום של השתל, השתל מחובר לרקמת הלסת ונשאר קבוע ומונע שחיקת עצם ועקירה או התרופפות שיניים.

למרות שהליכי השתלה בטוחים מאוד

הם עדיין פרוצדורות כירורגיות וכמו כל הליך כירורגי אחר, ישנם סיכונים. למרות שהאיגוד האמריקאי לרפואת שיניים סבור שרוב ניתוחי השתלים מצליחים, אותם ניתוחים לא מוצלחים עשויים לדרוש הליך הסרה מורכב ויקר נוסף. בהתאם לחומרת המצב, ייתכן שרופא השיניים לא ישקול את הליך ההשתלה מתאים לאדם.
למידע מורחב על האם שתלים דנטליים בטוחים והשתלות שיניים מחירים עליך לבקר באתר dental-clinics.co.il

במקרים מסוימים, ייתכן שתידרש השתלת עצם אם אין לך מספיק עצם להחזיק את השתלים. מיצוב מדויק של שתל בעצם הזרוע יכול להיות מאתגר. לעתים קרובות, השתלת עצם עלולה ליצור רקמת עצם לא מספקת כדי לאפשר הנחת שתלים נכונה.

השתלת הלסת התחתונה פתיחת דו-שיח מוקפץ סגור שתל הלסת התחתונה השתלת הלסת התחתונה יתכן ויצטרך מנתח שיניים להשתיל חתיכה קטנה של עצם

בדרך כלל ממקום אחר בעצם הלסת או עצם הלסת התחתונה, כדי לתת לשתל הדנטלי בסיס מוצק. . שתל דנטלי הוא שתל טיטניום שאחרי הניתוח מניחים אותו בעצם הלסת כדי לתמוך בשיניים חלופיות אחת או יותר. שתלים הם אפשרות החלפת שיניים פופולרית בקרב מטופלי השיניים של ימינו.

שתלים דנטליים

שנמצאים בשימוש למעלה מ-50 שנה בחולים עם בריאות פה טובה בדרך כלל ובריאות פה טובה באופן כללי, הוכחו כאופציה בטוחה ומוצלחת למדי להחלפת שיניים. באופן כללי, כדי להיות מועמד אידיאלי להשתלת שיניים, על המטופל להיות בריא עם חניכיים בריאות ומסת עצם מספקת כדי לתמוך בשתל הדנטלי, להקפיד על היגיינת פה טובה, להיות נקי מאלרגיות / רגישויות למתכות מסוימות, ובאופן אידיאלי לא חייב להיות מעשן או צרכן של מוצרי טבק. לאחר שנקבע שניתן למקם את השתל הדנטלי במיקום הרצוי, המטופל יחזור להליכים כירורגיים עם השתל הדנטלי.