מחזיק מפתח עם תמונות

סמנתה י. קניתי אחד במתנה לחבר שאיבד לאחרונה את הכלב האהוב שלו, הכלב האהוב שלו. מרי ג'י לאחרונה קניתי אחד עבור חברה שאיבדה את חיית המחמד שלה. ניקול טי קניתי את אמא שלי במתנה והיא אהבה את זה. Kaileen G נתנה אחד לבנים שלי ליום ההולדת שלהם ושנינו נדהמנו מההצלחה המדהימה של מחזיק המפתחות.

הצוות היה נהדר עם Kaileen G סיפקה תמונות נוספות ואפילו הראתה לי סקיצה

כדי לוודא שאני אוהב את זה לפני שזה נעשה. מחזיק מפתחות תמונה זה רעיון נהדר למתנה ליום האב – נתתי אותו שוב ושוב וזה תמיד להיט. ArtPix 3D יכול להנציח זיכרון יקר עם מחזיק מפתחות חרוט תמונה מציאותית שנועד ללוות אותך בכל מקום שתלך.

שלט צילום דיגיטלי

הוא כמו מסגרת תמונה דיגיטלית קטנה שאליה אתה יכול להעלות תמונות ואז לחבר אותה למפתחות שלך כדי לקחת איתך לכל מקום שאתה הולך. יש עוד הרבה דברים שאתה יכול להוסיף למחזיק מפתחות התמונות שלך אם אתה רוצה להפוך את התמונות שלך לאישיות עוד יותר. אם אתה משתמש בחותך Cricut כדי ליצור את מחזיקי המפתחות האלה לתמונות, אתה יכול גם להוסיף טקסט משלך למחזיקי המפתחות של התמונות.

בחר תמונה

כדי ליצור מחזיק מפתחות תמונה, או בחר מספר תמונות כדי ליצור קבוצה של מחזיקי מפתחות תמונה. הנח קבושון זכוכית על כל תמונה כדי למצוא תמונות שמתאימות למגשי תליוני התמונות. דלג על שלב זה אם תשתמש בסכין מדויקת ובמחצלת חיתוך כדי לגזור את התמונה או התמונות עבור תליון הצילום שלך. לאחר הדפסת התמונות שלך, השתמש בסכין, סרגל או מספריים X-Acto כדי לקצץ את התמונות ולוודא שהן נכנסות לחור במחזיק המפתחות שלך.

לחץ על צור עיצוב

גודל מותאם אישית, ואז הזן 6 x 4 אינץ', גודל הדפסת התמונות הסטנדרטי. לאחר הדפסת התמונה, תוכל לחתוך אותה לגודל הרצוי באמצעות תבניות ה-PDF שאני כולל בתיקיית ההורדות. השתמש בתבנית האפורה כדי למקם את התמונה שלך מעל ולאחר מכן חתוך אותה כדי לחתוך את התמונה שלי לגודל הנכון.

כאשר החיתוך הושלם

ולפני פריקת מחצלת עור מלאכותית, השתמש בחותך עשבים כדי לבדוק פינה אחת של צורת מחזיק המפתחות כדי לוודא שהיא נחתכת לחלוטין. יישר את הטקסט לצורת מחזיק המפתחות מעור מלאכותי כך שיהיה מרוכז. לאחר מכן שנה את גודל תיבת הטקסט לגדול ככל האפשר, אך לא גדול מהחלק האחורי של טופס מחזיק המפתחות.

כדאי שתהיה לך צורת מחזיק מפתחות ושתי צורות חלונות מיילר על הבד. הוסף שתי תמונות בזו אחר זו, ואז הצמד פיסת פלסטיק כדי לכסות את החור במחזיק המפתחות. מחזיק מפתחות אקרילי איכותי זה מכיל שני תוספות, אחד בכל צד.
עבור עוד פרטים מורחבים בנושא של מחזיק מפתחות עם תמונה באפשרותך לבדוק ב- rockil.co.il

ישנם סוגים רבים של מחזיקי מפתחות מפלסטיק קשיח

חלקם קשים יותר מאחרים. אם תרצו להדפיס עליהם עיצובים משלכם או להתאים אותם בצורה מיוחדת, תוכלו להשיג מחזיקי מפתחות ריקים מפלסטיק. ישנן דרכים מהנות וקלות רבות ליצור שרשראות ומחזיקי מפתחות משלך באמצעות תליונים.

מחזיקי מפתחות מותאמים אישית לתמונות

מחזיקי מפתחות בצורת לב ושרשראות תמונה הם רעיון קל למתנה תוצרת בית לחג המולד, יום האם, יום האב, יום האהבה או יום הולדת. בין אם אתה חוגג את אחד הניצחונות הקטנים של חייך, מודה למישהו על תמיכתו, או סתם מחפש דרך נחמדה לומר "חושב עליך", מחזיק מפתחות תמונה אישית של ArtPix 3D מהווה מתנה ספונטנית נהדרת. ללא קשר לאירוע, מתנות צילום של Snapfish תמיד יהיו מתנה מבורכת. כיסויים לטלפון צילום הם הדרך המושלמת לקחת איתך את המזכרת המיוחדת הזו.

אתה יכול להדפיס תמונות במקומות מקומיים רבים תמורת פרוטות או אפילו הזמנה בדואר

זה תלוי בתמונות שאתה מעלה, אנו ממליצים להעלות תמונות ברזולוציה גבוהה וברזולוציה גבוהה. כדי ליצור גרסה קטנה יותר של התמונה הרצויה, אתה יכול להשתמש בתוכנה חינמית כמו Canva כדי לשנות את גודל התמונה לפני שליחתה למרכז הצילום.

השתמש בתוכנת PhotoViewer

כדי להציג את ספריית התמונות של המחשב שלך ולהוסיף תמונות למחזיק המפתחות שלך. כמובן, לא תשתמש במחזיק מפתחות תמונה דיגיטלית בתור הדרך העיקרית שלך לצפייה בתמונות, הם יכולים מאוד לעבוד כדי לשתף תמונות עם חברים או משפחה כשאתה בדרכים. כל מחזיק מפתחות מהווה מתנה נהדרת ליום הולדת או לאירוע מיוחד וניתן להשתמש בו כדי לכבד את אלה שחיים או מתים.

הכל בעבודת יד

כך שמחזיק מפתחות העור המותאם אישית שלך הוא ייחודי מכל בחינה. אנו מדפיסים את התמונות שלך משני הצדדים של עור רך, אשר נחתך לגודל ונתפר ביד על ידי התופרות המנוסות שלנו. מחזיקי מפתחות ArtPix 3D מותאמים אישית לוכדים זיכרונות יקרים בקריסטל באיכות גבוהה. בחר צורה כדי להתחיל להתאים אישית את מחזיק המפתחות שלך, או חפש בחנות שלנו מוצרים אחרים.

קימברלי די קנתה אחת לבת שלי שפספסנו לאחרונה

אלה ממתקים של סייר. מתנה אישית עם מספר תמונות ומחזיק מפתחות בנייר כסף. יש לך את המתנה המושלמת לאישה, לחברה, למשפחה או לחברים שלך. מסך ה-LCD, הממוקם על מחזיק המפתחות, יגרום לתמונות להיות ברורות ומוארות, מה שחשוב בצפייה בגודל כה קטן.