מה המחירים של דוכני מזון לאירועים

חודשי הקיץ הם זמן נהדר ליהנות מהכיף והחגיגות של אירועים בחוץ. בין אם זה פסטיבל אוכל מקומי, בירה או פירות וירקות בעיר מגוריך, גם יריד ממלכתי גדול או פסטיבל מוסיקה לאומי, הם אירועים מעולים לימי הקיץ כשמזג האוויר מתחמם, זו עונה חגיגית, שמזמינה אירועים גדולים בחוץ. ואין פסטיבל טוב בלי דוכני מזון טעים 🙂

תוכלו לשלב דוכני מזון באירועים שלכם בדרכים רבות

דוכני אוכל הן הרחבה של המסעדות הנייחות המסורתיות שמגיעות לאירועים שלכם. הם מתמחים במטבחים שונים כמו דים סאם, טאקו ופלאפל ולעתים קרובות הם בבעלות חברות קייטרינג, שהחלו להציע שירותים ניידים כמו דוכני ועגלות ומציעים מגוון רחב של תפריטים שהוכנו לאחרונה על ידי דוכני לאירוע.

לדוגמא

אם אתם אוהבים פיצה, שכרו דוכן אוכל עם תנור פיצות וודאו שהיא יכולה להכיל את מספר האורחים שאתם צריכים לשרת בתוך פרק זמן מוגדר. אם תחשבו על דוכן אוכל ל -400 משתתפים ועוד כמה אטרקציות באירוע ותקבעו זמן ארוחות לאורחים המבקרים בדוכן האוכל, התור יהיה נמוך משמעותית.

דוכני מזון הן דרך אידיאלית להאכיל מאות אנשים

בין אם אתם עורכים מסיבת יום הולדת או מתכננים מסיבה ארגונית. שוחח עם בעל דוכן המזון והמשתתפים שלך כדי להעריך כמה לקוחות הם יכולים לשרת בשעה. בין אם אתה בעל מסעדה המקווה למשוך קהל לקוחות גדול יותר או חובב בישול שנהנה מהטבע ומגיש את המתכונים האהובים עליו, אתה יכול להרוויח כסף בירידים ופסטיבלים כספק אוכל. הדרישות הספציפיות משתנות בהתאם לגודל המכולת שלך ולחוקים המקומיים, אך ביצוע כמה הנחיות בסיסיות יסייעו לך להפוך לדוכן מצליח לאירועי חוצות ופארקים. על מנת למכור אוכל ושתייה ביריד סחר או בפסטיבל, אתה זקוק למעין רישיון מוכר או היתר למכולת.

המארגנים ייקחו זאת בחשבון בעת קביעת המחיר. אתה מחשב את דמי החניה ומקצה את שטח הקמעונאות בהתאם לגודל עמדת החטיפים או דוכן המזון שלך. 

קשה לתת נתון מדויק לכמה עולה לדוכן אוכל בפסטיבל

גודל המגרש, מיקום עמדת האוכל והמוצרים שנמכרו משפיעים על כמה המארגנים גובים את ספקי המזון בפסטיבלים. פסטיבלים שונים גם במספר המשתתפים, מה שאומר שהעלויות למארגנים משתנות, מה שמשפיע על עלות הדוכן.

דוכני מזון בחתונות

בחתונות, ספקים כמו קייטרינג, מתכנני חתונות ונותני שירותים אחרים גובים תשלום נוסף עבור אירועי חתונה, אך זוגות יכולים להוציא פחות אם הם מתמקחים. דוכני מזון נוטיםלהיות יקרים יותר מאירועים רגילים בחתונות בגלל מורכבות לוגיסטית. בממוצע, דוכן מזון גובה 25 עד 35 דולר לאורח, ואילו קייטרינג מסורתי גובה כ -70 דולר לאדם עבור חתונה.