חברת שליחות מעטפות ומוצרים רגישים

הקצה הפתוח של התפר המרכזי של המעטפה נסגר עם דש במידות קצרות. חברות וארגונים יכולים לשלוח לנמען בדואר מעטפות גלויות עם כתובת מראש, אותן ניתן להשיב לשולח ללא תשלום או לשלם באמצעות דמי סטנדרטי רגילים אם כבר נשלח הדואר.

בצד הפתוח של המעטפה יש דף נייר מחורר בחלקו העליון של החלק האחורי. תפר קבוע מחבר בין שני צידי הדש באמצע המעטפות ועובר מתחתית הקופסה לגרון האריזה. הסדין והדף המעוצב תורמים לאלגנטיות של בנק המעטפות.

דש מחודד בצורת V עם גרון עמוק, מעטפות משמשות לכרטיסים והזמנות רשמיות. מעטפה שעליה מודפס המותג של החברה שלכם ואשר מהודק לכלי הכתיבה שלכם אם אין לה מטרה. מעטפות מקופלות או נלחצות בנייר חתוך, או מקופלות ומודבקות זו לזו.

פרטים קטנים אלה מצביעים עליך בכיוון סוג המעטפה הטובה ביותר לעסק שלך

ואם יש לך יותר מסוג אחד השתמש בהם בדרכים שונות. מעטפה דו צדדית עם כתובת טובה בכתב יד וסגנון חלון תעבוד מצוין ותחסוך לכם זמן וכספים פוטנציאליים בכמויות גדולות. מעטפה מסוג זה מחוללת פלאים כדי להפוך את הנמענים שלכם למודעים אליכם כחברה, אך אינה יעילה לא פחות עבור לקוחות פוטנציאליים.

לעתים קרובות הדבר הראשון שאתה רואה הוא המעטפה שהדואר העסקי שלך עובר ללקוח. הוא משמש ייצוג של החברה שלך וקובע אם עליך לפתוח את מה ששלחת או לזרוק אותו לפח הבא.

שליחת הדוא"ל שלך במעטפה מאובטחת

היא דרך מצוינת להגן על הפרטיות של השולח והנמען. כאשר מניפולציות ברורות, המעטפה מרמה אותך לבצע את עבודת האבטחה הגבוהה שלך. במקרה של דיוור ישיר, שבו אתה שולח ומשיב ישירות, אתה צפוי לספק למעטפה תכונות אבטחה.

שיטות אלטרנטיביות לאבטחת נתונים כוללות כיתוב מסמכים ומידע בנייר כבד

שימוש במספר מעטפות, שליחת מסמכים בנפרד ושיטות רבות אחרות. אמנם זול יותר לשלוח מסמכים מסוג זה בשיטות חלופיות, אך חברות השולחות כמויות גדולות של פריטים מאובטחים יכולות לחסוך מאות דולרים באמצעות מעטפות אבטחה. עבור רוב הארגונים המטפלים במידע רגיש, השקיעו בגווני אבטחה פשוטים כדי למנוע מגנבי המידע לקרוא מידע במעטפה, ולשמור על מעטפת אור.

בשנת 1989 הציג שירות הדואר הצרפתי מעטפות חותמות מראש עם חומרי הגנה מסוג Tyvek (r) ומערכת מעקב אחר עקבות מיוחדת

מעטפות אלו מציעות מגוון רחב של הטבות לממירים, שירותי דואר ומשתמשי קצה. מעטפות חותמות מראש מציעות קניות חד פעמיות ומסירות מאובטחות של תוכן חשוב למשתמשי הקצה. דואר רגיל בדואר נחשב כבלתי ניתן לשלוח ויש להשיב אותו על ידי USPS לשולח.

בנוסף

כל המעטפות יפוגו בתוך 30 יום ויש לשלוח אזהרה על פקיעת המעטפה הקרובה יומיים לפני תאריך התפוגה. דואר שטוח עם חלון על המעטפה לאותיות וכתובת למשלוח, כולל סימני כתובת וכתובות, חלון גלוי לכל טווח התנועה ומוסיף עם כתובת למשלוח.

הדגל useAccountDefault שאתה רואה בקטע הקוד מתייחס לערך ברירת המחדל של תאריך התפוגה של המעטפה ותזכורת החשבון

כדי לאפשר הליכי תזכורת מותאמים אישית עבור מעטפות שנשלחות עם חשבון DocuSign, הקפד לסמן את התיבה "אפשר לשולחים לעקוף את הגדרות ברירת המחדל של החשבון" ולחץ על שמור. דף זה מכיל ערכי ברירת מחדל עבור תאריך התפוגה של המעטפה ותזכורות החשבון.

לרבים מאיתנו יש ערימות בבתינו שבהן אנו עורמים את הדואר. חשבוניות, פרסומות, מגזינים, קטלוגים, דיוור ישיר ורכישות מקוונות באינטרנט מועברות במעטפות מרופדות. בועות ושרוולים נכנסים למעטפה, והמעטפה אטומה, כך שהתוכן בטוח.

יש לקחת בחשבון עוד כמה דברים בבחירת מעטפת עסקית

עלונים, מכתבים, מעטפות וחלקים אחרים יכולים להיות עשויים מנייר רגיל, מודפסים על קרטון או קרטון דק ומוחזרים. חלק מהפריטים האלה עשויים לגרום לך לתהות מתי זה בסדר לזרוק אותם לפח.

חברות ששולחות מסמכים רגישים משתמשות במעטפות אבטחה

כדי להבטיח שמידע פרטי יישאר פרטי. סביר להניח שראית מעטפת אבטחה בעבר ככל הנראה אך אינך יודע מה זה, מדוע חברה משתמשת בו או מדוע חשוב להגן על הנתונים שלך. כאן תוכלו למצוא תשובות לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר לגבי מעטפות אלו.
כדי לקרוא עוד פרטים מורחבים אודות tp-link עליך לגלוש לאתר tp-link.co.il

ההשלכות של דואר לא מאובטח חורגות ממבוכה

אי נקיטת אמצעים לאבטחת הדואר הישיר שלך עלולה לגרום לתוצאות חמורות כגון זהות וגניבת מידע. למרות שאיננו יכולים להבטיח את אבטחת יום האהבה שלך, הנה חמש הדרכים הטובות ביותר שלנו לאבטח את הדואר הישיר שלך.

למרבה הצער, רוב גניבות הנתונים לא יגיעו מאנשים שפותחים את תיבות הדואר שלהם וקורעים מעטפות פתוחות. גנבי המידע היעילים ביותר ינסו להשיג מה שהם יכולים על ידי פתיחת מעטפות.

חומר ההגנה על המותג Tyvek (r)

הוא המצע הנבחר הטוב ביותר למעטפות פסטיבל, לא רק משום שהוא מגן על תכולת המעטפה, אלא גם בשל יכולת ההדפסה המעולה והעיצוב היעיל שלה. למעטפות מהיום הראשון המיוצר עם מעטפות Tyvek לאספנים יש מראה אסתטי ייחודי. והכי חשוב, הצבע והעיצוב של המעטפות לא דוהים, וזה תכונה מכריעה עבור אספנים.